המרחב הכיתתי של כיתה י' 2

שיעורי בית עבור י' 2

פיסיקה - בן חמו דוד - 04/09/2018
נושא השיעור: כתיבה מדעית
ש.ב.: אין שעורי בית
מתמטיקה 3 יחל - קריף שלמה (מומי) - 04/09/2018
נושא השיעור: טריגו
ש.ב.: אין שעורי בית
אזרחות - עדי טליה - 04/09/2018
נושא השיעור: פתיחה
ש.ב.: אין שעורי בית
ביולוגיה - פלוטקין אורלי - 04/09/2018
נושא השיעור: מערכות הבונות את גוף האדם - מיפוי ידע קודם
ש.ב.: אין שעורי בית
תקשורת - אידלסון גולדנברג מירב - 04/09/2018
נושא השיעור: השאלת ספרים, הסיפור הדרמטי: היסטוריה, מבנה ומאפיינים, מבנה העלילה הדרמטית
ש.ב.: תלמידים יקרים שלום רב, עקב השאלת הספרים שהתקיימה בתחילת היום לא כל התלמידים הספיקו להגיע להמשך השיעור. לפי-כך, אני מפרטת פה את עיקרי הנושא והמושגים שנלמדו בשיעור ומבקשת ממי שלא הספיק להגיע, להשלים את חומר הלימודים מחבריו למגמה. נושא השיעור: הסיפור הדרמטי היסטוריה: הספר פואטיקה של אריסטו - הבנת המושגים והמאפיינים של: דרמה, קומדיה, טרגדיה. מבנה העלילה הדרמטית: חלק 1 - אקספוזיציה (חשיפה): גיבורים, זמן, מקום, קונפליקט. חלק 2 - גוף העלילה: הגיבור/גיבורים מתמודד עם הקונפליקט (לעיתים יש יותר מאחד) עד לרגע המכונן (שיא העלילה): הנקודה בה הגיבור נאלץ להחליט על הפעולה שבה ינקוט. חלק 3 - התרת (פתרון) הקונפליקט, קתרזיס (זיכוך), סוף. שיעורי בית - לנתח את עלילת הסרטון שניים על גשר על-פי מרכיבי העלילה הדרמטית. כאשר אתם מגישים, מבקשת להגיש גם את הניתוח שהכנתם לפני הלמידה על מבנה העלילה הדרמטית וגם את הניתוח השני על-פי מבנה העלילה הדרמטי. מועד הגשה: יום ב 16.9.18. אם משהו לא מובן אפשר לפנות אליי במשוב. בהצלחה ושנה נפלאה!!! מירב
כימיה - קנטור כרמית - 03/09/2018
נושא השיעור: פעילות פתיחה- תשבץ ברקוד
ש.ב.: אין שעורי בית
אנגלית 5 יחל - רבין גלן היידי - 03/09/2018
נושא השיעור: Address Unknown
ש.ב.: אין שעורי בית
מדעי החברה - גינת לילך - 03/09/2018
נושא השיעור: הכרות
ש.ב.: אין שעורי בית
חינוך פיננסי - עדי טליה - 03/09/2018
נושא השיעור: תכנון תקציב
ש.ב.: אין שעורי בית
חינוך - עדי טליה - 03/09/2018
נושא השיעור: קישוט כיתה
ש.ב.: אין שעורי בית